سلطان بن احمد نے یونیورسٹی آف شارجہ کے تعلیمی،تحقیقی پروگراموں کےسکالرز کو اعزاز سے نوازا

33

 

 

 شارجہ کے نائب حکمران اور یونیورسٹی آف شارجہ کے صدر شیخ سلطان بن احمد القاسمی نے یونیورسٹی آف شارجہ (UoS) کے تعلیمی اور تحقیقی پروگراموں کے متعدد سکالرز کو اعزاز سے نوازا۔

اسٹینفورڈ یونیورسٹی نے پبلشنگ ہاؤس "Elsevier BV”کے تعاون سے شائع کی گئی رپورٹ کے مطابق اعزاز پانے والوں کی فہرست میں ان 46 سائنسدانوں اور محققین کو شامل کیا گیا ہے جو دنیا کے سرفہرست دو فیصد سائنسدانوں میں شمار کیے جاتے ہیں۔

تحقیقی پیداواری صلاحیت اور عالمی سطح پر حوالوں کی تعداد کے مطابق سائنسدانوں کی درجہ بندی کرنے والی ویب سائٹ "ریسرچ ڈاٹ کام” کے مطابق اعزاز پانے والوں میں وہ پانچ سائنسدان بھی شامل ہیں جنہوں نے پہلی اور دوسری پوزیشن حاصل کی۔

اپنی تقریر میں یونیورسٹی آف شارجہ، UoS کے چانسلر ڈاکٹر حامد مجل النعیمی نے کہا کہ سائنسی تحقیق یونیورسٹی کے اہم ستونوں میں سے ایک ہے جو انتظامیہ کی طرف سے سپریم کونسل کے رکن اورشارجہ کے حکمران شیخ سلطان بن محمد القاسمی کی حمایت سے فراہم کی جاتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسٹینفورڈ نے پبلشنگ ہاؤس "Elsevier BV”کے تعاون سے شائع ہونے والی چیزوں کے ذریعے یہ ثابت کیا کہ UoS میں فیکلٹی ممبران میں سے 44 ایک سال میں اپنے اثرات اور خدمات کی بنیاد پر دنیا کے بہترین دو فیصد سائنسدانوں میں شامل ہیں۔

چانسلر نے اپنی تقریر کا اختتام یہ کہہ کر کیا کہ یونیورسٹی کے 11 سائنسدان متحدہ عرب امارات کے سرفہرست 50 سائنسدانوں میں شامل ہیں۔

مزید پڑھیں:  ابوظہبی ایئرپورٹ کا نام تبدیل کردیا گیا
جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.