– موزہ بنت مروان AW609ٹیلٹرٹرکو پائلٹ کرنے والی پہلی خاتون بن گئیں

37

 

۔ ویمن ان ایوی ایشن ایسوسی ایشن کی چیئرپرسن شیخہ موزہ بنت مروان آل مکتوم AW609 ٹیلٹرٹر کو پائلٹ کرنے والی پہلی خاتون بن گئی ہیں۔ یہ سول ایوی ایشن میں خواتین پائلٹس کے لیے ایک نیا سنگ میل ہے۔

شیخہ موزہ نے فلاڈیلفیا میں واقع ایرو اسپیس، ڈیفنس اور سیکورٹی میں عالمی ہائی ٹیک پلیئر لیونارڈو کے امریکی ہیلی کاپٹر ہیڈ کوارٹر کے دورے کے دوران اس طیارے کو پائلٹ کیا۔

AW609 کو ذاتی طور پر پائلٹ کرنے کے موقع پر شیخہ موزہ نے کہاکہ میں اس انقلابی طیارے کا تجربہ کرنے والی پہلی خاتون پائلٹ ہونے پر بہت خوش ہوں۔ انہوں نے کہا کہ یہ نہ صرف ایک ذاتی بلکہ تمام خواتین کے لیے ایک اہم سنگ میل تھا۔ انہوں نے کہا کہ میں ہمیشہ اپنی حدود سے بڑھ کر یا ثابت کرنا چاہتی ہوں کہ اگر میں یہ کر سکتی ہوں تو دوسری خواتین بھی کرسکتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جب سے میں نے پہلی بار ابتدائی پروٹو ٹائپ تصاویر دیکھیں توAW609 کو پائلٹ کرنا ایک ایسی چیز ہے جس کا میں واقعی تجربہ کرنا چاہتی ہوں۔ یہ میرے پائلٹنگ کے تجربے کا فطری ارتقاء ہے جس میں فکسڈ اور روٹری پروں والی پائلٹنگ کی مہارتیں مل جاتی ہیں۔ AW609 tiltrotor جیسے ہوائی جہاز مجھے ایوی ایشن کے ایسے مستقبل کے بارے میں واقعی پرجوش بناتے ہیں جو اب مزید خواتین کے لیے کھلا ہے۔

امریکہ میں لیونارڈو ہیلی کاپٹرز کے منیجنگ ڈائریکٹر ولیم ہنٹ نے کہاکہ لیونارڈو کو شیخہ موزہ بنت مروان آل مکتوم کی میزبانی کرنے اور سول سرٹیفیکیشن حاصل کرنے کے لیے دنیا کے پہلے ٹیلٹروٹر سیٹ پر یہ منفرد تجربہ فراہم کرنے کا اعزاز حاصل ہوا۔ AW609 کی مشترکہ فکسڈ اور روٹری ونڈڈ پائلٹنگ کی صلاحیتیں فلاڈیلفیا میں ٹیم کے لیے ایک حقیقی سنگ میل تھا۔

مزید پڑھیں:  نورہ الكعبی کی "ایکسپو 2020 دبئی، سولیڈیریٹی آن دی گراؤنڈ ہگ ان دی اسکائی" کی تقریب رونمائی میں شرکت

AW609 سول ایوی ایشن کے منظر نامے میں سب سے اہم تکنیکی اختراعات میں سے ایک ہے جو ہیلی کاپٹر کی آپریشنل استعداد (عمودی طور پر ٹیک آف اور لینڈنگ) اور ہوائی جہاز کی کارکردگی کے فوائد (دباؤ والے کیبن، رفتار، اونچائی اور برداشت کی صلاحیتوں) کو ملاتی ہے۔ یہ ہوائی جہاز مسافروں کی نقل و حمل اور عوامی خدمت کے لیے نئے اور دلچسپ امکانات کھولنے کے لیے تیار ہے۔

AW609 ٹیلٹروٹر کی عمودی طور پر ٹیک آف کرنے اور لینڈ کرنے اور ہیلی کاپٹر کی طرح منڈلانے کی صلاحیت مسافروں کو ٹربوپروپ ہوائی جہاز کی طرح آرام فراہم کرتی ہے۔ یہ طیارہ مختلف قسم کے مشن بشمول VIP ٹرانسپورٹ، ایمرجنسی میڈیکل سروس، سرچ اینڈ ریسکیو اور حکومتی ایپلی کیشنز چلانے کے قابل ہے۔

AW609 تقریباً 1,400 کلومیٹر کی رینج کے ساتھ 500 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زیادہ کی رفتار سے اڑ سکتا ہے جو کہ معاون ٹینکوں کے ساتھ بڑھ کر 2,000 کلومیٹر تک پہنچ جاتا ہے۔

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.