چمپئینز لیگ کے فائنل میں ہونے والی ہنگامہ آرائی، تحقیقات شروع

19

فرانس میں لیور پول اور ریال میڈرڈ کے مابین چمپئینز لیگ کے فائنل سے قبل اسٹیڈیم کے باہر ہونے والی ہنگامہ آرائی پر تحقیقات شروع کر دی ہیں۔

فرانس کی وزارت کھیل پیر کو لیورپول اور ریال میڈرڈ کے درمیان چیمپئنز لیگ کے فائنل میں ہونے والی افراتفری کے بعد سیکورٹی اور فٹ بال کے حکام کے اجلاس کی میزبانی کرے گی۔

واضح رہے کہ پیرس 2024 اولمپکس کی میزبانی کے لیے تیار ہے۔

وزیر کھیل امیلی اوڈیا کاسٹیرا نے کہا کہ وہ اس بات کی نشاندہی کرنا چاہتے ہیں کہ پیرس کے اسٹیڈ ڈی فرانس کے باہر سنیچر کے مناظر کو دہرانے سے بچنے کے لیے کیا غلط ہوا ہے۔

لیورپول کلب نے کہا کہ اس نے کھیل سے پہلے اپنے حامیوں کے ساتھ ہونے والے سلوک کی تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے، جب ہزاروں ٹکٹ ہولڈرز اسٹیڈیم میں داخل ہونے کے لیے جدوجہد کر رہے تھے۔

پولیس نے باہر موجود شائقین پر آنسو گیس اور کالی مرچ کے اسپرے کا استعمال کیا، جب کہ دیگر اسٹیڈیم تک رسائی کے لیے باڑ لگانے میں کامیاب ہوگئے۔

ان مناظر نے فرانسیسی دارالحکومت کی شبیہہ کو داغدار کیا، جس سے اس کی کھیلوں کے مقابلوں کی میزبانی کرنے کی صلاحیت کے بارے میں سوالات اٹھائے گئے.

فرانس 2024 کے کھیلوں کے شو پیس کے ساتھ ساتھ 2023 کے رگبی ورلڈ کپ کے لیے تیار ہے۔

لیور پول فٹ بال کلب کی انتظامیہ نے افسوس کا اظہار کیا کہ ہمارے کچھ حمایتی جن کے پاس ٹکٹ تھے وہ جعلی ٹکٹوں کی وجہ سے میچ نہیں دیکھ پائے۔

مزید پڑھیں: 

وزارت کھیل میں پیر کی میٹنگ، جو آج کسی بھی وقت شروع ہونے والی ہے، اس میں یورپی فٹ بال گورننگ باڈی یوئیفا، فرانسیسی فٹ بال کے سربراہان اور فرانسیسی پولیس شامل ہوں گی۔

فرانسیسی حکام کا کہنا ہے  کہ بالکل درست طریقے سے اس بات کی نشاندہی کی جائے گی کہ کیا غلط ہوا، تاہم یہ حادثہ سبق سیکھنے کے لیے کافی ہے۔

حکام کا کہنا تھا آج ہم اس لئے سر جوڑ کر بیٹھیں گے تاکہ ہمارے مستقبل کے بڑے بین الاقوامی کھیلوں کے مقابلوں میں اس طرح کے واقعات دوبارہ رونما نہ ہوں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.