"قسط نہ دینے پر آئی ایم ایف والے پاکستان کا میٹراتار کرلے گئے”

70

"قسط نہ دینے پر آئی ایم ایف والے پاکستان کا میٹراتار کرلے گئے”

پاکستان میں بجلی بریک ڈاؤن کے حوالے سے سوشل میڈیا پر میمز کا طوفا ن آگیااور اس حوالے سے دلچسپ تبصرے ہوتے رہے ۔جس کے موبائل فون کی چارجنگ تھی وہ دلچسپ میمز بناکر شئیر کرتا رہا اور جس کے موبائل کی چارجنگ ختم ہونے کے قریب تھی وہ پچھتاوے کا اظہار کرتا تھا کہ کاش اسکا موبائل چارج ہوتا۔

کسی نے کہا کہ پرانے پاکستان میں خوش آمدید تو کسی نے کہا کہ آئی ایم ایف والے قسط ادا نہ کر نے پر پاکستان کا بجلی کا میٹر اتار کر لے گئے ہیں، کسی نے کہا کہ عوام کو فکرمند ہونے کی ضرورت نہیں، شہبازشریف پاکستان کو آف کرکے آن کرکے چلارہے ہیں۔

کچھ سوشل میڈیا صارف نے کہا کہ پرانے پاکستان میں خوش آمدید اتنا پرانا کہ آپ کو پردادے کا زمانہ یاد آجائے ۔کسی نے لکھا کہ پاکستان کا پٹرول ختم ہوگیا ہے۔


ایک نے لکھا کہ آئی ایم ایف والے قسط ادا نہ کر نے پر پاکستان کا بجلی کا میٹر اتار کر لے گئے ہیں


ایک اور سوشل میڈیا صارف نے لکھا کہ پاکستان کو آف کر کے آن کر رہے ہیں شائد چل جائے ۔


سابق وزیر اعجازالحق نے تبصرہ کیا کہ ہمیں پتھروں کے زمانے میں بھجوانے کی دھمکی دینے والے تو نقصان کر کے بھاگ گئے۔ ہمیں پتھروں کے زمانے میں لیجانے والے ہم میں موجود ہیں! اور دن دگنی رات چگنی ترقی کر رہے ہیں!


ذوالقرنین اقبال نے لکھا کہ آئی ایم ایف نے قسط نہ دینے پر پاکستان کا میٹر کاٹ دیا ہے یا پھر ملک کو آن کرکے آف کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ شاید چل پڑے.. دونوں صورتوں میں شکریہ کس کا ادا کرنا ہے؟


عدیل غوری نے طنز کرتے ہوئے لکھا ’مشن مجنوں‘ فلم والا سدھارتھ آیا تھا نیوکلئیر پلانٹ اڑانے مگر کسی لاہورئیے نے غلط راستہ بتا کر الیکٹرک پاور پلانٹ پر بھیج دیا اور وہ پاور پلانٹ اڑا کے چلا گیا۔


آفتاب نے پاکستان کی موجودہ صورتحال کو کچھ اس طرح سے پیش کیا


رابعہ نے کہا کہ یہ معلومات ملک سے باہر نہیں جانی چاہیے ۔


دیگر سوشل میڈیاصارفین بھی مزے مزے کی میمز شئیر کرتے رہے

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.