7 حقائق جو ثابت کر دیں گے کہ آپ دنیا کے بارے میں کچھ نہیں جانتے

939

سیب، آلو اور پیاز کا ذائقہ ایک جیسا ہوتا ہے… 7 حقائق جو ثابت کر دیں گے کہ آپ دنیا کے بارے میں کچھ نہیں جانتے

 

انسان کو زمین پر رہتے ہوئے ایک طویل عرصہ گزر چکا جس کا شمار بھی ناممکن ہے- لیکن ہم ابھی تک وہ سب کچھ نہیں جانتے جو ہماری دنیا کے بارے میں جاننے کے لیے موجود ہے۔ اور سائنسدان دنیا سے متعلق آئے روز کوئی نہ کوئی نیا انکشاف کرتے نظر آتے ہیں- اس صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے ہم آج آپ کو دنیا سے متعلق 7 چونکا دینے والے حقائق بتانے آئے ہیں-۔

مکڑی کا جالا اسٹیل سے بھی زیادہ مضبوط

مکڑی کا ریشم اسٹیل سے زیادہ سخت اور مضبوط ہوتا ہے کیونکہ اس میں لچک ہوتی ہے۔ مکڑی کے جالوں کو بغیر ٹوٹے اپنی لمبائی سے 2 سے 4 گنا تک کھینچا جا سکتا ہے، اور ان میں سٹیل اور ربڑ کی بہترین خصوصیات ہوتی ہیں۔

 

مکڑی کا جالا اسٹیل سے بھی زیادہ مضبوط
مکڑی کا جالا اسٹیل سے بھی زیادہ مضبوط

 

مینڈک کے دانت ہوتے ہیں

گوشت خور مینڈکوں کے دو قسم کے دانت ہوتے ہیں ایک اوپری جبڑے پر یا نچلے جبڑے پر۔ یہ دانت چھوٹے ہوتے ہیں، آدھے ملی میٹر سے بڑے نہیں ہوتے۔ ان دانتوں کی شکل مخروطی ہوتی ہے اور یہ وقتاً فوقتاً تبدیل ہوتے رہتے ہیں۔

مینڈک کے دانت ہوتے ہیں
مینڈک کے دانت ہوتے ہیں

 

وہیل عمودی طور پر سوتی ہیں

وہیل بے حرکت اور عمودی انداز میں سوتی ہیں۔ یہ بھی مانا جاتا ہے کہ وہ ایک آنکھ کھلی رکھ کر سوتی ہیں اور دماغ کا آدھا حصہ جاگتا ہے۔ انہیں سب سے کم نیند پر منحصر جانور سمجھا جاتا ہے، کیونکہ یہ صرف 10-15 منٹ تک جھپکی لیتے ہیں۔

 

وہیل عمودی طور پر سوتی ہیں وہیل بے حرکت اور عمودی انداز میں سوتی ہیں۔ یہ بھی مانا جاتا ہے کہ وہ ایک آنکھ کھلی رکھ کر سوتی ہیں اور دماغ کا آدھا حصہ جاگتا ہے۔ انہیں سب سے کم نیند پر منحصر جانور سمجھا جاتا ہے، کیونکہ یہ صرف 10-15 منٹ تک جھپکی لیتے ہیں۔

 

سیب، آلو اور پیاز کا ذائقہ ایک جیسا

ہو سکتا ہے بظاہر آپ کو ایسا نہ لگے، لیکن اگر آپ اپنی سونگھنے کی حس کو روکتے ہیں، تو آپ ان کے تینوں چیزوں کے درمیان فرق نہیں بتا سکیں گے۔ اگر آپ تجربہ کرتے ہیں تو ضروری ہے کہ آپ اپنی آنکھیں بھی بند کر لیں۔

 

سیب، آلو اور پیاز کا ذائقہ ایک جیسا   ہو سکتا ہے بظاہر آپ کو ایسا نہ لگے، لیکن اگر آپ اپنی سونگھنے کی حس کو روکتے ہیں، تو آپ ان کے تینوں چیزوں کے درمیان فرق نہیں بتا سکیں گے۔ اگر آپ تجربہ کرتے ہیں تو ضروری ہے کہ آپ اپنی آنکھیں بھی بند کر لیں۔
سیب، آلو اور پیاز کا ذائقہ ایک جیسا

پیاز نیند کے لیے بہتر ہے

 

پیاز دراصل بے خوابی سے لڑنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں کیونکہ یہ قدرتی سکون آور کے طور پر کام کرتے ہیں۔ یہ تناؤ کو کم کرتے ہیں اور بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرتے ہیں۔ سونے سے پہلے انہیں کھانے سے آپ کو بہتر رات کا آرام حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے، تاہم، یہ کچھ لوگوں میں سینے کی جلن کو بھی بھڑکا سکتا ہے۔

 

پیاز نیند کے لیے بہتر ہے  پیاز دراصل بے خوابی سے لڑنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں کیونکہ یہ قدرتی سکون آور کے طور پر کام کرتے ہیں۔ یہ تناؤ کو کم کرتے ہیں اور بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرتے ہیں۔ سونے سے پہلے انہیں کھانے سے آپ کو بہتر رات کا آرام حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے، تاہم، یہ کچھ لوگوں میں سینے کی جلن کو بھی بھڑکا سکتا ہے۔

 

ووڈپیکرز کی زبان غیر معمولی طور پر لمبی ہوتی ہے

 

درحقیقت ووڈپیکرز کی زبان اتنی لمبی ہوتی ہے کہ وہ اسے اپنے سر کے گرد، کھوپڑی اور جلد کے درمیان لپیٹ لیتا ہے۔ اس کی زبان کی لمبائی 15 سینٹی میٹر سے لے کر 35 سینٹی میٹر تک ہوتی ہے- دراصل ووڈ پیکر کی لمبی زبان رگڑ کو کم سے کم کرکے دماغ کی حفاظت میں مدد کرتی ہے۔

 

ووڈپیکرز کی زبان غیر معمولی طور پر لمبی ہوتی ہے  درحقیقت ووڈپیکرز کی زبان اتنی لمبی ہوتی ہے کہ وہ اسے اپنے سر کے گرد، کھوپڑی اور جلد کے درمیان لپیٹ لیتا ہے۔ اس کی زبان کی لمبائی 15 سینٹی میٹر سے لے کر 35 سینٹی میٹر تک ہوتی ہے- دراصل ووڈ پیکر کی لمبی زبان رگڑ کو کم سے کم کرکے دماغ کی حفاظت میں مدد کرتی ہے۔

گھوڑے 360 ڈگری کے زاویے تک دیکھ سکتے ہیں

چونکہ گھوڑوں کی آنکھیں ان کے سر کے اطراف میں ہوتی ہیں، اس لیے وہ تقریباً 360 ڈگری دیکھ سکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ انہیں یہ دیکھنے میں کوئی دقت نہیں ہوتی کہ ان کے پیچھے کیا ہے۔ اس کے علاوہ، زمینی ممالیہ جانوروں میں گھوڑوں کی آنکھیں سب سے بڑی ہوتی ہیں۔

گھوڑے 360 ڈگری کے زاویے تک دیکھ سکتے ہیں
گھوڑے 360 ڈگری کے زاویے تک دیکھ سکتے ہیں
مزید پڑھیں:  بھارتی اداکار پرکاش راج 100 کروڑ کی فراڈ اسکیم میں پھنس گئے
جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.