تمباکو نوشی ترک کرنے میں مددگار کھیل اور ایپ

14

سگریٹ نوشی کے عادی افراد کو بری لت سےآزاد کرانے والا ایک گیم بنایا گیا ہے جو رقم کی ترغیب سے لوگوں کی مدد کرتا ہے اور اسی سے وابستہ ایک ایپ بھی تیار کی گئی ہے۔

امریکی شہر مینی پولس میں واقع ہینی پِن ہیلتھ کیئر نے اس گیم کی آزمائش شروع کردی ہے۔ گیم کا نام ’کوائٹ بیٹ‘ جسے ہم سگریٹ چھوڑے کی شرط کہہ سکتے ہیں۔

گیم کےمطابق سگریٹ نوشی کے عادی افراد خود سے سگریٹ چھوڑنے کی شرط لگاتے ہیں اور کہتے ہیں کہ وہ چار ہفتے تک سگریٹ نہیں پیئیں گے، یہ تیس ڈالر آن لائن موجود ایک مجازی پیالے یا کاسے میں چلے جاتے ہیں۔ اس کے بعد شریک کھلاڑیوں کو سانس میں تمباکو نوشی کے اجزا معلوم کرنے والا ایک آلہ مفت فراہم کیا جاتا ہے۔ یہ بریتھ ٹٰیسٹر فوری طور پرسانس کی بدولت تمباکو نوشی کو پکڑ لیتا ہے۔

اس طرح سگریٹ چھوڑنے والی کی روزانہ کیفیت ایپ کی بدولت ڈاکٹروں کو ملتی رہتی ہے۔ چار ہفتے بعد سگریٹ نوش افراد کو نہ صرف انعام ملتا ہے بلکہ تیس ڈالر کی دوگنی رقم بطور انعام دی جاتی ہے۔ اس میں مقابلے کا رحجان ہوتا ہے اور آپ کے سماجی دوست بھی شامل ہوتے ہیں جو آپ کو سگریٹ ترک کرنے کی ترغیب دیتے رہتے ہیں۔

اس گیم اور ایپ کی مزید آزمائش کے لیے گیارہ لاکھ ڈالر کی رقم مختص کی گئی ہے۔ ابتدائی آزمائش میں اس کے بہترین نتائج برآمد ہوتے ہیں

مزید پڑھیں:  خبردار! کیا آپ بھی روزانہ یہ”سلو پوائزن ” کھا رہے ہیں؟
جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.